Yeni raptor Türjiye'de dahil olmak üzere piyasaya 2.0 Dizel motorla çıkıyor. Ford Ranger ' in yeni bebeğinin kaputunun altında Bi-turbo destekli 2.0 litrelik dört silindirli motor 210 beygir güç ve 500 Nm tork gibi performans değerleri sunuyor. Araçta Ford ve General motors ortak yapımı 10 ileri otomatik şanzıman sayesinde güç aktarımı sağlanmaktadır. Ekstra olarak bunlara BF Goodrich 'in arazi lastikleri Fox Racing şok emici süspansiyon seti, ve 17 inç‘lik jant eklenince arazi koşullarına çok dayanıklı bir alt yapı meydana gelmekte.
2019 Ford Ranger Raptor’a Boyut olarak baktığımızda 1.873 milimetre yükseklik, 2.180 milimetre genişlik ve 5.398 milimetre uzunluğu bulunduğunu görüyoruz. Aracın yerden yüksekliği 282 milimetredir. Arac "Baja " kullanım modu ile arazide daha kontrollü ve güçlü bir kullanış sunmaktadır. Son olarak Ranger Raptor’un 2.500 kilograma kadar yük çekiş kapasitesi mevcuttur.
2019 Ford Ranger tasarımında önemli iyileştirmeler yapıldı. Değişim olarak başta yeni led sis farları araca eklendi ön tampon da değişiklikten nasibini almış durumda . Ford ranger in içi hala sade ancak koltuklar'ın üzerinde çok durulduğu söyleniyor ağır arazi şartlarında bile max. konfor sağlandığı söylenip konfor konusunda uzun yoldada araç iddalı. Aracın konsol kısmında 8inç lik bir ekran bulunuyor. Ayrıca sesli komut algılama, arka park sensörü, geri görüş kamerası ve uydu navigasyonu es geçilmemiş.
Elektronik destek kısmında Ranger Raptor, Ford stabilite kontrolü, devrilme önleme kontrolü, ESC, yokuş kalkış desteği, yokuş iniş desteği, yükleme kontrolü gibi parçaları standart olarak sunuyor. Şimdilik fiyat konusunda açıklama yapılmayıp aracın cenevre otomobil fuarında sergileneceği söyleniyor.